ZoRaC Skrevet 29. januar 2019 Skrevet 29. januar 2019 Siden juli 2016 har jeg ventet på at disse skal leveres med international shipping fra Roost eller selges i Norge. Roost har droppet å selge internasjonalt og bare Sparebank1 får selge batteriene deres i Norge. Sparebank1 selger disse bare til forsikringskundene sine. Så, er det noen som har et batteri å selge meg? Siter
Movcon Skrevet 29. januar 2019 Skrevet 29. januar 2019 Jeg bor for tiden i USA, men skal hjemom en tur om drøye 3 uker. Jeg kan kjøpe ett her borte, og ta med. Er det hele batteriet, eller kun "battery replacement". kostnad utover pris er ca 6,5% sales tax plus frakt, samt evt porto i Norge. Siter
ZoRaC Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Skrevet 29. januar 2019 Movcon skrev (På 29.1.2019 den 20.51): Jeg bor for tiden i USA, men skal hjemom en tur om drøye 3 uker. Jeg kan kjøpe ett her borte, og ta med. Er det hele batteriet, eller kun "battery replacement". kostnad utover pris er ca 6,5% sales tax plus frakt, samt evt porto i Norge. Ekspander Oi, det hadde jo vært perfekt! det er hele batteriet jeg trenger. Det kom visst en «2.0» for ca ett år siden, men antar det er bare det som er i salg nå. Hva koster batteriet der da (hvis du vet)? Siter
ZoRaC Skrevet 27. februar 2019 Forfatter Skrevet 27. februar 2019 Denne lå i postkassen i dag, stor takk til @Movcon! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.