Steinis Skrevet 1. februar 2019 Skrevet 1. februar 2019 Har to spørsmål: Hvordan kan jeg integrere en form for alarmliste eller bare en dynamisk liste i HStouch. I HASS har jeg for eksempel en liste som legger ting til hvis jeg for eksempel har glemt tran til barna eller ikke tatt ut av vaskemaskin etc. Når jeg bekrefter dette så forsvinner de fra listen. Den andre er hvordan jeg integrerer Google kalenderen til å vise for eksempel de 5 neste tingene vi skal (tatt ut fra felleskalendern vår) Siter
ZoRaC Skrevet 1. februar 2019 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Steinis skrev: Den andre er hvordan jeg integrerer Google kalenderen til å vise for eksempel de 5 neste tingene vi skal (tatt ut fra felleskalendern vår) Dette kan vel løses med å bruke HTML-lenke til kalenderen? Bruke lenken i et text-field. Siter
Steinis Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Skrevet 1. februar 2019 Takk for svar. Ja det er jo nødløsningen. Vil egentlig ikke se hele kalenderen, men kun avtalene nedover som en liste. Siter
ZoRaC Skrevet 1. februar 2019 Skrevet 1. februar 2019 12 minutter siden, Steinis skrev: Vil egentlig ikke se hele kalenderen, men kun avtalene nedover som en liste. Mulig BLGdata-plugin kan det? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.