mr.rs4 Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 (endret) Kan det være muligt? Den Fibaro bevegelse sensor er maks 1-2mnd gammel. Etter oppsett så er vel alle slik. Tar den tid før Fibaro sensor registrere batteri % og kommer tilbake med det i HS? Endret 5. februar 2019 av mr.rs4 Siter
ZoRaC Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Virker den? For i så fall er jo ikke batteriet 0%. Enkelte enheter tar det lang tid før rapporterer batteri - ett døgn f.eks. Er dette en av de sensorene du har ekskludert/inkludert utallige ganger? For det spiser nok mye av batteriet... Siter
mr.rs4 Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Skrevet 5. februar 2019 Nei, disse har vel fungert mer eller mindre 100% Men opp imot et døgn ja, da forstår jeg. Var litt redd igjen om det skulle være noe "tull" igjen... Alle Fibaro sensorene mine er slik. Så får man se etter en "vente" tid ? Siter
GeneralVirus Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 På noen z-wave devices så må batteriet polles for å få det til å dukke opp. Prøv å poll devicen. 1 Siter
mr.rs4 Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Skrevet 5. februar 2019 2 hours ago, GeneralVirus said: På noen z-wave devices så må batteriet polles for å få det til å dukke opp. Prøv å poll devicen. Ok, da kan jeg forstå, står 12t interval Siter
GeneralVirus Skrevet 5. februar 2019 Skrevet 5. februar 2019 Det er nok i massevis for batteristatus. Siter
mr.rs4 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Skrevet 6. februar 2019 (endret) Da var det kommet 3 tilbake igjen... Må bare polle den siste og.... Spoiler For å kjøre poll så må man sette tid/interval og vekke device med trykke på knappen. Da fikk jeg ihvertfall opp godkjent batteri på 96% på TV Stue bevegelse sensor. Spoiler Endret 6. februar 2019 av mr.rs4 Siter
GeneralVirus Skrevet 6. februar 2019 Skrevet 6. februar 2019 Du har ikke lyst til å polle en batteridevice hvert 5 sekund, da blir den fort fri for strøm. Siter
ZoRaC Skrevet 6. februar 2019 Skrevet 6. februar 2019 32 minutter siden, mr.rs4 skrev: For å kjøre poll så må man sette tid/interval og vekke device med trykke på knappen Mener den blå knappen på device-oversikten også kjører poll. Håper 5 sek polling bare var midlertidig? Siter
bjornepappa Skrevet 6. februar 2019 Skrevet 6. februar 2019 Fungerer polling på ein batterisensor i det heile tatt? Det betyr jo at den må lytte etter signal konstant... Siter
mr.rs4 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Skrevet 6. februar 2019 Den innstillingen var for å teste ut mens jeg vekket den opp. Er satt til 12t som er standard Siter
mr.rs4 Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Skrevet 7. februar 2019 (endret) Alle er tilbake nå ? Ligger på 96-100% Og alle er satt til 12 t intervall. Endret 7. februar 2019 av mr.rs4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.