Mosemann Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 Hei Jeg vurderer å gå over til Smartthings fra futurehome, og lurer i den forbindelse på om det er støtte for Fibaro produkter generelt sett? Jeg lurer også på om det er mulig å bruke Heatit termostater (ztrm2) sammen med Smartthings? Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter
Snowman Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 Det meste fra fibaro er det skrevet "device handlere" for, Heatit også. Det er et hav av dingser som støttes i smartthings, og community.smartthings.com og facebook gruppa smartthing norge deler masse kode og tips. Litt stille om smartthings i dette forumet desverre. Snowy Siter
Moskus Skrevet 8. februar 2019 Skrevet 8. februar 2019 10 timer siden, Snowman skrev: Litt stille om smartthings i dette forumet desverre. Ja, helt enig! Problemet er Facebook, da folk har en tendens til å tro at det er like bra som et forum. Forumer er søkbare og støtter kryssposting utmerket. Det gjør ikke Facebook like bra... 1 Siter
Mosemann Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Skrevet 9. februar 2019 Takk for svar, sjekker litt de to andre stedene da[emoji106]Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.