Actibus Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 Ah, kjipt jeg ikke har lagt litt mer innsats i å komme fra nivå 4 til 5 da, får vente i spenning istedenfor ☺️ 1 Siter
Venin Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 Samme her. Da jeg fant det ut ble jeg nivå 5 i løpet av dagen, men da var det nok for sent. ? Siter
Kensko Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 Hvis det er noen trøst: er nivå 6, men ingen tilbud om beta testing ? Siter
Actibus Skrevet 1. mai 2018 Skrevet 1. mai 2018 Sliter med at home kun styrer noen få lys når jeg ber den om å slå av alt lys så slår den bare av 5 enheter, selv om det står 25-30 i lista i appen. Noen vært borti det? Må vel si at Alexa fungerte endel bedre mot HomeSeer enn Google ? Siter
Moskus Skrevet 1. mai 2018 Skrevet 1. mai 2018 Hvis du ikke har oppdatert til .435 av HomeSeer nå, så er det kanskje på tide... Siter
Venin Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 https://www.tek.no/artikler/na-har-google-begynt-a-rulle-ut-assistant-pa-norsk/444026 Ikke på min mobil enda. Noen som har fått det på sin og kan teste om det da fungerer på Google Home? Siter
toonwolf Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Ser ut til å ha fått den på norsk men har ikke Google Home så får ikke testet akkurat det ?. Norsk språk til Google Assistant fungerer forøvrig utmerket på mobilen! Siter
Dennis87 Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 (endret) Fått det på mobilen. Skjønte det kom snart når Svenskene fikk for litt siden, så bestilte Google Home som venter på posten. Så håper den også støtter det nå eller veldig snart Bytter kanskje Alexa til Google home for tar vel evigheter før Alexa støtter Norsk. Endret 21. august 2018 av Dennis87 Siter
Venin Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Fungerer på mobil her også nå, men dersom jeg går inn i Home-appen, Innstillinger, Flere innstillinger, 'Mini', Assistent-språk, finnes ikke norsk (eller svensk) på listen. Siter
Gaute Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Venin skrev: Fungerer på mobil her også nå, men dersom jeg går inn i Home-appen, Innstillinger, Flere innstillinger, 'Mini', Assistent-språk, finnes ikke norsk (eller svensk) på listen. Det er riktig, går sikkert an å bytte der etter hvert, men den skal kunne snakke norsk uansett :-) Siter
Venin Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Gaute skrev: Det er riktig, går sikkert an å bytte der etter hvert, men den skal kunne snakke norsk uansett :-) Snakker Homen din norsk? Siter
Gaute Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 6 minutter siden, Venin skrev: Snakker Homen din norsk? Hmm...gjør ikke din om du setter norsk på telefonen, og det er den som har satt opp Google Home? Kanskje det tar litt tid før det fungerer...? Siter
Moskus Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Jeg har norsk på telefonen, men får ikke norsk på Home... Siter
Gaute Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 (endret) Hm, enten er det tale-innstillinger flere steder, eller så kanskje det bare kommer etter hvert... Mine fire snakker norsk, men husker ikke om jeg måtte gjøre noe spesielt for at de skulle gjøre det. Endret 20. august 2018 av Gaute Siter
Moskus Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Får du styrt lys i HomeSeer på norsk nå? Siter
Gaute Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 4 minutter siden, Moskus skrev: Får du styrt lys i HomeSeer på norsk nå? Ja litt, men har ikke jobbet så mye med det enda. Siter
Evelen Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Når jeg klikker assistent knappen får jeg bare opp dette, hvordan tar jeg egentlig i bruk assistant? 1 Siter
Moskus Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 31 minutter siden, Evelen skrev: Når jeg klikker assistent knappen får jeg bare opp dette, hvordan tar jeg egentlig i bruk assistant? DET lurer jeg også på. Og: Hvor ER Assistent-knappen? Siter
Actibus Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Jeg holder bare inne den virtuelle hjem knappen så kommer assistenten opp Siter
Moskus Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Ja, jeg byttet fra Alexa til Assistant i går, men den skal på død og liv "søke skjermbildet" av en eller annen idiotisk grunn. Kommer ikke opp med "Lytter..." slik den burde. Da må jeg trykke på mikrofonen først. ... og "skru på stue taklys" ble tolket til "skru på stue tåkelys"... Siter
AndreasLie Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 På forrige telefon så lastet jeg ned Assistent som apk fil og endret telefonen til engelsk. Da tar den over hjemknappen. Har du ikke gjort det så får du den ikke opp. Siter
Actibus Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Sånn kommer den på min P20pro med siste oppdatering fra igår. Siter
Actibus Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 Men home mini skjønner forsatt ikke norsk, ligger ikke som et valg heller Siter
Venin Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, Moskus skrev: Ja, jeg byttet fra Alexa til Assistant i går, men den skal på død og liv "søke skjermbildet" av en eller annen idiotisk grunn. Kommer ikke opp med "Lytter..." slik den burde. Da må jeg trykke på mikrofonen først. ... og "skru på stue taklys" ble tolket til "skru på stue tåkelys"... Samme her, men bruker man "okei Google" så kommer man rett til "Lytter...". Bytter jeg telefonen til engelsk så kommer det dessuten en ekstra sirkel rundt hjemknappen. Jeg lurer på om noen av oss egentlig ikke har fått Google Assistent selv om vi tror det, eller eventuelt fått deler av den. ? Jeg har for eksempel ikke det skjermbildet Actibus nå viste. Siter
Moskus Skrevet 21. august 2018 Skrevet 21. august 2018 1 time siden, Actibus skrev: Sånn kommer den på min P20pro med siste oppdatering fra igår. Hmm... ser ingen oppdatering. Nøyaktig hvilken oppdatering er det snakk om? Er det appen "Google" eller appen "Home" som er oppdatert? "Google" ble oppdatert hos meg i natt, men ser ingenting som tyder på at den nå skulle støtte norsk... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.