egiljae Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen som vet noe om dette? Jeg vet v1 ikke er godkjent av Nemko, og for en tid tilbake ble det salgstopp av denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det ble salgstopp i Sverige, men ble det egentlig det i Norge? V2 (FGWPF-102) kom i begynnelsen av 2015 hvis jeg husker riktig, så det er vel neppe et problem lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egiljae Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Det er et problem for oss som sitter med et lass av den gamle typen. Relevant info fra dsb: http://byggebolig.no/imageoriginals/c628173dfe23e0544c39535c175f6db3cc2ff414.pdf? Har spurt Tronika om dette, men får ikke svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Ja, det dokumentet har jeg sett før. Men ingen kan fortelle om det skjedde noe mer i den saken... Jeg har ingen V1 selv, men så lenge man ikke overbelaster det (altså laster over 2,5 kW og ikke 3 som det står på modulen) så er det vel overveiende sannsynlig at det går fint. Altså hadde jeg unngått å bruke dem i situasjoner hvor belastningen kan bli høy, som for eksempel oljeovner på over 2 kW, varmtvannsbereder, vaskemaskin/tørketrommel, etc. Mindre panelovner, etc burde vel gå fint. Du har jo hatt V1 i et par år nå. Blir de veldig varme under last? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.