Kubegutt Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Hei Er det noen som har en enkel løsning som trigger events kun på dager som er i partallsuker? Rune Siter
Actibus Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har en virtuell device for den uka jeg begynner tidligere på jobb, som er annenhver uke. Den setter jeg bare ved å sjekke hver søndag kveld om enheten er På så blir den slått og og motsatt. Kunne sikkert fått det inn i et event også. Første gang setter man den manuelt, så vil den bytte status hver uke. 1 Siter
Kubegutt Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Skrevet 9. februar 2019 OK, enkelt og greit. Hvorfor bruker du den after a delay of 1 minute forresten? R Siter
Kubegutt Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Skrevet 9. februar 2019 Og, har du en til, som da gjør motsatt? Siter
Actibus Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har en til som gjør motsatt ja, og jeg la merke til den delayen når jeg tok screenshot. Kan ikke skjønne hvorfor jeg har den der, burde fungere uten. Siter
ZoRaC Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Hvis du har EasyTrigger er det nok med ett event - «toggle». Siter
Kubegutt Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Skrevet 9. februar 2019 3 minutes ago, ZoRaC said: Hvis du har EasyTrigger er det nok med ett event - «toggle». Har hørt den er kjekk, og nå ble den enda kjekkere. Må kanskje kjøpe den Fornøyd? R Siter
ZoRaC Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 2 timer siden, Kubegutt skrev: Fornøyd? Jepp. Bruker den til mye forskjellig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.