Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg vant over Verisure og kom meg ut av avtalen må jeg ta valget om jeg skal beholde Yaleman-låsen eller ei, men den har jo iofs elendig integrering med smarthjem mtp api-et kan blir skrudd av når som helst.

Er Yaleman den beste låsen, eller finnes det andre låser med zigbee / zwave som har bedre integrering?

Må skifte ut røykvarslere også, så legger til, fibaro røykvarslere eller "smartere" som f.eks nest-varslere?

Skrevet
1 minutt siden, aleks skrev:

Hvor godt fungerer den?

Som dekorasjon på kjøkkenbenken duger den i hvertfall... ? fikk den rett før helga - ikke fått montert den enda. Vurderer å kjøpe til en Danapad, så blir den ganske «komplett». 

Litt erfaringer fra andre her:

Skrevet

Hatt Danalock v3 med Zwave en stund(kanskje litt over et år siden montering?), stabil og fin, bruker mest med Homeseer og Homebridge/Siri for styring via tlf. 

Åpne/lukk via telefon/BT fungerer også, men føler at det kan være forsinkelse. 

Hatt Danapad siden lansering i høst, noen ganger må jeg trykke inn kode 2 ganger før den reagerer, ellers Stabil og fin. 

Danalock v3 bruker 4x cr123, Danapad 4xAAA.

Ikke bytta batteri ennå. 

• 2 uker senere...
Skrevet
3 hours ago, villaholmen said:

men det jeg har gjort er å kjøpe endel komponenter fra England, da kan du få komponenter til nesten halve prisen av det de selges i norge.

Og så sålangt har de fungert bra.

Verisure-komponenter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.