aleks Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Da jeg vant over Verisure og kom meg ut av avtalen må jeg ta valget om jeg skal beholde Yaleman-låsen eller ei, men den har jo iofs elendig integrering med smarthjem mtp api-et kan blir skrudd av når som helst. Er Yaleman den beste låsen, eller finnes det andre låser med zigbee / zwave som har bedre integrering? Må skifte ut røykvarslere også, så legger til, fibaro røykvarslere eller "smartere" som f.eks nest-varslere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petersv Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Du har idlock med Zwave. På Zigbee finnes Sherlock fra Xiaomi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg har akkurat kjøpt Z-wave utgaven av DanaLock v3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 3 minutes ago, ZoRaC said: Jeg har akkurat kjøpt Z-wave utgaven av DanaLock v3. Hvor godt fungerer den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 1 minutt siden, aleks skrev: Hvor godt fungerer den? Som dekorasjon på kjøkkenbenken duger den i hvertfall... ? fikk den rett før helga - ikke fått montert den enda. Vurderer å kjøpe til en Danapad, så blir den ganske «komplett». Litt erfaringer fra andre her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Hatt Danalock v3 med Zwave en stund(kanskje litt over et år siden montering?), stabil og fin, bruker mest med Homeseer og Homebridge/Siri for styring via tlf. Åpne/lukk via telefon/BT fungerer også, men føler at det kan være forsinkelse. Hatt Danapad siden lansering i høst, noen ganger må jeg trykke inn kode 2 ganger før den reagerer, ellers Stabil og fin. Danalock v3 bruker 4x cr123, Danapad 4xAAA. Ikke bytta batteri ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villaholmen Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Du har jo også Yales sitt eget alarmsystem som også kommuniserer med Philips Hue for lysvarsling. https://www.yale.no/no/yale/no/velkommen-til-yale-home/ Du får kjøpt det hos Coop Bygg og Kjell.com men det jeg har gjort er å kjøpe endel komponenter fra England, da kan du få komponenter til nesten halve prisen av det de selges i norge. Og så sålangt har de fungert bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 3 hours ago, villaholmen said: men det jeg har gjort er å kjøpe endel komponenter fra England, da kan du få komponenter til nesten halve prisen av det de selges i norge. Og så sålangt har de fungert bra. Verisure-komponenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villaholmen Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Nei Yale komponenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.