hr_beach Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har en Panasonic luft/vann varmepumpe, uten noen form for smart styring (utetemperatur kompensering, det eneste) I mangel på dette, kunne jeg i alle fall tenkt meg å se vanntemperatur og feks varmtvannsberedertemperatur (jeg vet, ikke akkurat superviktig) i HC. Panasonicen har noen kontakter for å lese av dette (se vedlagt bilde fra servicebok) Kan jeg feks ta tre enkle temperaturmålere (vet ikke hvilke) og koble på her? Skal også bruke z-water for sløyfestyring, den har 4 innganger for temperaturmåling. Mulig bruke disse? Alternativt er vel Fibaro sin universal sensor eller den nye «smart implant» saken brukendes? Siter
hr_beach Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Skrevet 3. mars 2019 Ingen som har noen tanker om hvordan evt "smart implant" kan brukes? https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/smarte-hjem/z-wave/fjernstrombryter/fibaro-smart-implant-z-wave-enhet-p51353#ProductDetailedInformation Siter
Moskus Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Jo, klart det er mulig, men "Smart Implant" har nettopp kommet så det er ikke utrolig med erfaring med den. Men det er ingen grunn til at den ikke skal fungere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.