Einar Skrevet 10. mai 2017 Skrevet 10. mai 2017 9 timer siden, Moskus skrev: Kan du ta et skjermbilde av Controller-oppsettet? Er det dette du er ute etter? 1 Siter
Moskus Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Skrevet 10. mai 2017 Jepp! Da vet vi at RazBerry fungerer utmerket på en Zee2. Siter
Einar Skrevet 10. mai 2017 Skrevet 10. mai 2017 Dette er en Raspberry PI 3. Men det er kanskje det samme? Siter
Moskus Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Skrevet 10. mai 2017 2 minutter siden, Einar skrev: Dette er en Raspberry PI 3. Men det er kanskje det samme? Det er ikke det samme, det er "samme det". Det var Z-wave-interfacet jeg snakket om. Siter
Oddvar Skrevet 24. februar 2018 Skrevet 24. februar 2018 Tooltip på knappen Full Optimize sier man skal kjøre Optimize minst tre ganger. I denne guiden står det en gang, hva er korrekt? Siter
Moskus Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Skrevet 24. februar 2018 23 minutter siden, Oddvar skrev: Tooltip på knappen Full Optimize sier man skal kjøre Optimize minst tre ganger. I denne guiden står det en gang, hva er korrekt? En gang. Jeg har selv fått det bekreftet fra HomeSeer Tech selv. 1 Siter
monsivar Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 Hei Har anskaffet meg HomeSeer etter å ha startet min ferd til automatisering med Zipato. Kjører dette på en dedikert maskin med win10 og bestilte en UZB1 fra Dustin som jeg fikk i dag. Har plugget den i maskinen, oppdatert driver og konfigurert den i Z-wave plugn, men når jeg søker etter enheter, finner den ikke noe som helst. har forsøkt med mange forskellige enheter, så mistenker at det er noe jeg har gjort feil her?? @Moskus Heelp??? Siter
ZoRaC Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 9 minutter siden, monsivar skrev: men når jeg søker etter enheter, finner den ikke noe som helst. Har du husker å kjøre en «exclude» først? 1 Siter
monsivar Skrevet 16. mai 2018 Skrevet 16. mai 2018 7 minutter siden, ZoRaC skrev: Har du husker å kjøre en «exclude» først? Nei.... :-P Takk, var vant til at den kjørte automatisk først i Zipato. Da fungerer det! :-) 1 Siter
JohnMartin Skrevet 4. oktober 2018 Skrevet 4. oktober 2018 Fikk beskjed fra HS support om å ikke bruke beta z-wave plugin, og gå tilbake til .190. For å prøve å løse et problem. Hvordan gjør jeg det, mest mulig smertefritt? Er det noe som er trygt å gjøre når man er langt til havs, eller burde jeg være hands-on hjemme før jeg begynner med det? ? Siter
Moskus Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Skrevet 5. oktober 2018 8 timer siden, JohnMartin skrev: Er det noe som er trygt å gjøre når man er langt til havs, eller burde jeg være hands-on hjemme før jeg begynner med det? ? Tja... har du tilgang vial RDP, LogMeIn, Teamviewer eller tilsvarende går det fint. TA ALLTID BACKUP FØRST, GJERNE AV Z-WAVE INTERFACET OGSÅ! Send så hele HS3-mappa til en Zip-fil. Så er det i utgangspunktet bare å velge den vanlige Z-wave plugin'en og installere den fra Updateren. 8 timer siden, JohnMartin skrev: Fikk beskjed fra HS support om å ikke bruke beta z-wave plugin, og gå tilbake til .190. For å prøve å løse et problem. Hvorfor fikk du denne tilbakemeldingen? Siter
JohnMartin Skrevet 5. oktober 2018 Skrevet 5. oktober 2018 3 hours ago, Moskus said: Tja... har du tilgang vial RDP, LogMeIn, Teamviewer eller tilsvarende går det fint. TA ALLTID BACKUP FØRST, GJERNE AV Z-WAVE INTERFACET OGSÅ! Send så hele HS3-mappa til en Zip-fil. Så er det i utgangspunktet bare å velge den vanlige Z-wave plugin'en og installere den fra Updateren. Hvorfor fikk du denne tilbakemeldingen? Ja, har både TeamViewer og VNC. Må jo ha tilgang til å leke litt mens jeg er bortreist Er det så enkelt å gå tilbake altså. Søkte litt på nett og der sto det mye rart ? Fikk beskjed fra support via email pga. problemet med å få forbruks oppdatering på Fibaro Wall Plug. Siter
Tom Skrevet 10. oktober 2018 Skrevet 10. oktober 2018 Hei, prøver meg på Homeseer og installerer ihht guiden. Har installert UZB1, og den ligger som seriell USB enhet under COM3 Problemet er bare at Z-wave Plug-In ikke dukker opp under Plug-Ins? Sitat Aller først sjekker vi at Z-wave plugin'en kjører. Det gjør vi ved å gå til Plugins → Manage. Skjermbilde: Siter
ZoRaC Skrevet 10. oktober 2018 Skrevet 10. oktober 2018 6 minutter siden, Tom skrev: Problemet er bare at Z-wave Plug-In ikke dukker opp under Plug-Ins? Du må legge den til fra lista under «additional interfaces». husker dessverre ikke hvilken kategori den ligger under... Siter
Johs. Skrevet 10. oktober 2018 Skrevet 10. oktober 2018 6 minutter siden, ZoRaC skrev: Du må legge den til fra lista under «additional interfaces». husker dessverre ikke hvilken kategori den ligger under... Ligger under: Lighting & Primary Technology Siter
Tom Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 20 timer siden, Johs. skrev: Ligger under: Lighting & Primary Technology Takk, funka det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.