fiLLLip Skrevet 14. februar 2019 Skrevet 14. februar 2019 Har sett litt på stemmestyring og hvordan jeg skal kunne integrere dette i systemet mitt. Jeg har android tablets i alle rom, og alle har innebygget mikrofon, som jeg kunne tenkt meg til å bruke til den lyttende delen. Problemet eksempelvis på kjøkkenet er at det er to tablets innen rekkevidde; stue og kjøkken, og vil ikke kjøre samme kommando to ganger. Eller ennå verre, to forskjellige kommandoer. Har også det sære kravet om at jeg ikke vil sende ALL tale til skyen. Har klart meg uten sky til nå, og akter å fortsette med det så lenge som mulig, i alle fall for kjernefunksjonalitet. Poenget med å kunne skru av og på lys/varme/etc uten internettilgang er ganske høyt oppe på min prioritetsliste. Har kommet over Snips.ai som visstnok skal kunne gjøre mye av det jeg ser etter. Er det noen her på forumet som har erfaringer med Snips, eller har sett på det? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.