Trash2000 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 https://www.fibaro.com/en/products/smart-switches-and-outlets-product-range/ Ser pent ut, og er sertifisert for 16A. Spent på pris og lanseringsdato! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Ja, den ble vist frem på CES. Synd det ikke er dimme-hjul. Tror jeg holder meg til micro-modulene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hr_beach Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 8 hours ago, Moskus said: Ja, den ble vist frem på CES. Synd det ikke er dimme-hjul. Tror jeg holder meg til micro-modulene. Hmm - mener at det var en dimmer der, i den Walli serien? Eller mener du noe annet med dimmehjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 På 15.2.2019 den 21.23, hr_beach skrev: Hmm - mener at det var en dimmer der, i den Walli serien? Eller mener du noe annet med dimmehjul? Det er en dimmer der. Men du kan visstnok ikke skru på den, bare trykke på knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hr_beach Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 4 hours ago, Moskus said: Det er en dimmer der. Men du kan visstnok ikke skru på den, bare trykke på knappen. Aha. Så praktisk sett helt likt som bryteren deres da? ??♂️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Du kan nok holde knappen inne for å dimme opp og ned, tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.