Cirion Skrevet 15. februar 2019 Skrevet 15. februar 2019 Jeg har flere kamera løsninger, og hver for seg funker de fint. Men hvis jeg bruker Skybell og Foscam, så får jeg kun den siste i configen. Legger jeg til Arlo, så får jeg alle 5 arlo kamerane men hverken Skybell eller Foscam. Faktisk er det slik at kun den siste jeg legger til vises. Her er et bilde av hva som skjer, kun Foscam vises og Skybell er rødt: Det samme gjelder Arlo kameraene: Siter
Cirion Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Skrevet 16. februar 2019 Mange visninger men ingen svar.... Da får jeg vel legge ut løsningen også da I config filen så legges camera: pr. løsning, men det er kun støtte for en slik label. Ergo må man enten samle alle under den første labelen eller gi dem egne navn slik: camera arlo: camera foscam: camera dlink: camera skybell: Så et mellomrom + unikt navn før : Så kan de ligge sammen med resten av koden. Fant også ut at dette gjalt sensor: Så nå er det null feil i config, og alle kamera løsningene vises samtig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.