yxrkt Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 Har merket at automasjonene deaktiveres fra tid til annen. Er tilfeldig virker det som. Noen som har vært borti dette ? Legge skript som aktiverer de pr ganger i døgnet ? Siter
Offpiste Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 I mine automasjoner har jeg lagt til initial_state: 'on' da er dem alltid på etter restart. automation: - alias: 'Door alarm' initial_state: 'on' trigger: - platform: state ... Siter
yxrkt Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Skrevet 16. februar 2019 Server har ikke vært av til nå. Kjøre restart automatisert ? Siter
hamster Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 (endret) Hei Jeg opplever det samme på min hass.io på rpi3. Automasjon går tilbake til avslått modus. Jeg slår den på i gui, men den er av ved neste refresh. Kjører hass.io supervisor versjon 143 og HassOS 1.13Home Assistant 0.87.1 Endret 18. februar 2019 av hamster Info om HA versjon Siter
yxrkt Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Skrevet 18. februar 2019 Har lagt til initial on, som han over. Det er ikke alle som slår seg av, bare en og annen og det virker som det er tilfeldig. Siter
Offpiste Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Jeg har litt over 35 automation.xx entities som aldri har slått seg av. Har dere noe i automasjon som skrur av andre automation entities ? Mulig å få se noe fra automations fila deres? Siter
hamster Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 Det er ikke de enkelte automasjoner som slår seg av, men den "store" automasjonsknappen. Når jeg slår den på, så går den av igjen ved neste refresh. Jeg mistenker det er et databaseproblem på RPI'en min. Siter
Offpiste Skrevet 21. februar 2019 Skrevet 21. februar 2019 Mener at den ikke er til noe. Legg til show_header_toggle: false i ui-lovelace.yaml - type: entities title: "test auto" show_header_toggle: false entities: - entity: automation.test_1 - entity: automation.test_2 - entity: automation.test_3 - entity: automation.test_test_test Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.