ZoRaC Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Har i dag en Ikea Trådfri i taklyset på soverommet, men får klager på at det gir for mye lys, selv på laveste nivå. Jeg har mulighet til å gå over til en Fibaro Dimmer 2 og en «dum» pære. Er det noen som har tips til pære som lar seg dimme lavt med Fibaro Dimmer 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 En halogen-pære.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 2 timer siden, Moskus skrev: En halogen-pære.... Det treng faktisk ikkje være så dumt alternativ. KWh-forbruket på eit soverom er nok ikkje skremmende høgt ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 3 timer siden, Moskus skrev: En halogen-pære.... Har vurdert det, men siden de er forbudt å produsere allerede, så er det bare et tidsspørsmål før lagrene er tomme. Tenkte finne et mer langvarig alternativ, men kan selvsagt gå for halogen nå og satse på at LED har kommet lengre når den ryker (evt kjøpe 2 halogen og ha en i reserve). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 25 minutes ago, ZoRaC said: evt kjøpe 2 halogen og ha en i reserve Bare forbudt å importere til EU/produsere i EU. Får alltids tak i det fra ebay ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 2 timer siden, GeneralVirus skrev: Bare forbudt å importere til EU/produsere i EU. Får alltids tak i det fra ebay ? Joda, ser ut til at en slik pære som jeg fant i skuffen koster 1.5£ * 13£ i frakt... Elektroimportøren har noen få igjen av den, til 39 kr. Spørs om jeg må stikke innom og kjøpe et par der da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 17 timer siden, ZoRaC skrev: Har vurdert det, men siden de er forbudt å produsere allerede, så er det bare et tidsspørsmål før lagrene er tomme. Joda, og i mellomtiden går utviklingen av LED-pærer fremover. Ikke superkjapt, men fremover går det. Kjøp deg et lite lager, så har du lenge nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Selv bruker jeg Domitech E27 pærer, inne og ute. Fungerer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.