Trash2000 Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 (endret) Monterte sist sommer to HeatIt-termostater v. 2.6. Funker knall - helt suverent. Elektrikeren monterte i dag to nykjøpte fra Elektroimportøren, som det etter montering viser seg å være eldgamle med fw v. 1.8. Disse oppfører seg mildt sagt dårlig. På 2.6 får jeg 11 devices og fem assosiasjonsgrupper, her får jeg bare seks devices og to assosiasjonsgrupper. - Nummer 1: Hoveddevice, kW Hours, Temperature, Mode, Heating Setpoint, Energy Save Heating Setpoint - Nummer 2: Hoveddevice, kW Hours, Mode, Heating Setpoint, Energy Save Heating Setpoint, Temperature Har forsøkt å ekskludere og inkludere, samt rescanne og optimalisere. Uten hell. Funksjonaliteten skal vel være lik, selv om de er eldre? Noe fornuftig å gjøre, eller bare å leve med det? (Screen som viser innstillingene fra v2.6 og v1.8) Endret 18. februar 2019 av Trash2000 Siter
Trash2000 Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Skrevet 18. februar 2019 Jædda... Ikke rart ting ikke stemmer når jeg har to Heatit Z-TRM2 og to Heatit Z-Wave. Ser jo tegninga med at jeg kan skaffe utstyr og flashe til v1.92. Case closed Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.