JonP Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Sluttet å fungere hos meg også, lyste fortsatt grønt... Forsøkte å ta ut strøm i mer enn 20 min, men fungerte ikke og lyste blått. Forsøkte å resette og når jeg kom til koble til Wifi, så feilet det på oppkobling (får opp 3 forskjellige pga Mesh wifi) og når jeg forsøkte Wifi alternativ 2, så fungerer det igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methosmen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Kan jeg bruke Tibber Pulse direkte mot HomeSeer eller må jeg ha en Tibber-konto og TibberSeer appen? Jeg er solcelle-kunde og ser at TIbber har noe dårligere vilkår for salg av strøm enn min nåværende leverandør. Så jeg var ikke veldig gira på å bli Tibber strømkunde bare for å bruke Pulse enheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 15 minutter siden, methosmen skrev: Kan jeg bruke Tibber Pulse direkte mot HomeSeer eller må jeg ha en Tibber-konto og TibberSeer appen? Du må ha en Tibber-konto for å bruke Pulse mot HomeSeer, men du trenger ikke være Tibber-kunde, hvis du forstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.