Garegaupa Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 Hei! Eg er i ferd med å få sett opp smarthus basert på Z-Wave i desse dagar. Eg ser at eg i dei aller fleste rom kjem til å ende opp med temperaturfølarar berre i taket (røykvarslar og/eller multisensor). Er der nokon høveleg grei "tommelfingerregel" for kor mykje varmare det er oppunder taket i eit rom i forhold til nede med golvet? Eller er det såpass individuelt frå hus til hus/rom til rom at det ikkje går an å seie noko generelt om det? Siter
Moskus Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 Det er nok direkte avhengig av hva slags konstruksjon det er over rommet. Er det et annet rom over? Hvor gammel og tett er konstruksjonen? Er det isolasjon i bjelkelaget? Er det betong? Er etasjen over "inne" eller "ute"? Her må du nok kalibere rom for rom, det er det jeg selv forventer å gjøre når vi er ferdige med oppussingen. Siter
Garegaupa Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Skrevet 19. februar 2019 Stemmer, eg tenkte kanskje det var slik. ? Skulle hatt ein temperatursensor nede med golvet òg, sidan Futurehome (som eg skal ha) reknar snittet mellom sensorane i kvart rom, då burde det vel blitt nokolunde rett. Men så mykje pengar har eg ikkje tenkt å bruke på det, då kan eg heller ta jobben med manuell kalibrering! ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.