mk1 black limited Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Mulig dette er allment kjent, men jeg visste det i alle fall ikke: Å handle elektronikk på Amazon er ikke trivielt når man bor i Norge, de sender nesten ingenting til Norge. Nå skal jeg til London om ikke lenge, og i den forbindelse sjekket jeg litt mer på Amazon sine sider, og det viser seg at de har pickup-points rundt omkring i UK. Da lar det seg gjøre å handle! Siter
Moskus Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg bruker Jetcarrier for varer i Statene. Fungerer utmerket. Siter
Fermate Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 6 timer siden, mk1 black limited skrev: Mulig dette er allment kjent, men jeg visste det i alle fall ikke: Å handle elektronikk på Amazon er ikke trivielt når man bor i Norge, de sender nesten ingenting til Norge. Nå skal jeg til London om ikke lenge, og i den forbindelse sjekket jeg litt mer på Amazon sine sider, og det viser seg at de har pickup-points rundt omkring i UK. Da lar det seg gjøre å handle! Fortell litt mer om det praktiske rundt dette. Hvor lang tid i forveien bestiller du (hvor lenge kan pakken ligge å vente) etc. Siter
mk1 black limited Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Skrevet 6. oktober 2016 Ikke 100% sikker, men så langt jeg klarte å lese meg til så ligger det klart til avhenting dagen etter du bestiller, såfremt de har på lager. Maks liggetid var 3 dager mener jeg å huske. For ordens skyld, jeg har ikke gjort det enda, men planlegger å gjøre det når jeg skal over om noen uker. Siter
Hr Kotelett Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Nå har pundet bikket under 10 kroner og så da er det jo blitt enda gunstigere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.