Cirion Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 Noen som har fått til TTS mot disse? Ser ut til å fungere, men jeg får ingen lyd. Siter
Cirion Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Skrevet 20. februar 2019 Jeg manglet base_url: Etter å ha satt den funker TTS fint. Siter
VikingOy Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 (endret) Jeg lagde denne: Fungerer fint. Det jeg skriver blir lest opp i Google Home høytaleren når jeg avslutter linje og slår "Enter" Kortet er koblet til følgende automasjon: - id: '1583410246509' alias: Les text fra Lovelace description: Utlesingsskriptet kalles når teksten endres, etterfulgt av <Enter> trigger: - entity_id: input_text.tts_syntesiser platform: state condition: [] action: - data_template: entity_id: media_player.living_room_speaker message: > {{ states('input_text.tts_syntesiser') }} language: 'no' service: tts.google_say Endret 10. mars 2020 av VikingOy Siter
Preference Skrevet 10. mars 2020 Skrevet 10. mars 2020 Med litt mer effort kan man nå bruke https://github.com/Apipa169/Assistant-Relay-for-Hassio for å sende broadcast/kringkasting. Det gjør nesten det samme som TTS, men avbryter ikke den nåværende mediestrømmen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.