TimberSmart Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 Hei Bare lurte på om det er spesielle ting man bør tenke på før man oppdaterer HS3 Pro da den har begynt å mase om oppdatering. Faller alt på plass med plug-ins eller må man reinstallere disse for å få med nye funksjoner osv.? flott om noen kunne gi meg ett kjapt svar, har ikke backup av systemoppsett... noen som kan peke meg i riktig retning for å få til dette på grei måte? Har ikke lyst til å forkludre det som allerede funker.. ? Siter
ZoRaC Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 28 minutter siden, TimberSmart skrev: Bare lurte på om det er spesielle ting man bør tenke på før man oppdaterer HS3 Pro da den har begynt å mase om oppdatering. Ikke noe spesielt, bare det vanlig - BACKUP! 28 minutter siden, TimberSmart skrev: har ikke backup av systemoppsett... noen som kan peke meg i riktig retning for å få til dette på grei måte? ? Det man ikke har backup er ting man ikke er redd for å miste... Her er en ferdig guide for oppsett av backup: 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.