ZoRaC Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 Kvernen på min 15 mnd gamle Smarter Coffee 2.0 kverner ikke lengre. Ingen lyd fra den når kvernen skal gå. Dette har de jo tatt høyde for i en egen FAQ-artikkel: https://support.smarter.am/hc/en-us/articles/360001503409-The-grinder-is-not-working-and-will-not-produce-any-grounds- Men han ingeniøren som fant ut at dette var rengjøringsmetoden, han håper jeg har måtte finne seg ny jobb! Det er jo umulig! ? Noen som har tips eller må jeg bare sende den tilbake til butikken? 41A2B74C-F27B-44A8-8408-C474289A5369.MP4 Siter
mk1 black limited Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 Send den i retur. Min (v1) har også problemer med kvernen, der er det nok oljen fra bønnene som gjør at dekslet som skal åpne/lukke for de kvernede bønnene ikke åpner. Jeg gikk til det skritt å sende en større mengde varmt vann (for å løse opp oljen) gjennom hele skiten, og da virket den faktisk en stund igjen. Men nå står den igjen. Siter
GeneralVirus Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 18 hours ago, mk1 black limited said: Jeg gikk til det skritt å sende en større mengde varmt vann (for å løse opp oljen) gjennom hele skiten, og da virket den faktisk en stund igjen. Men nå står den igjen Sikker på at ikke kvernen da har rustet opp. Skal helst ikke være i kontakt med vann uten å oljes etterpå disse kvernene. (Hvis det da er en kvern og ikke en kutter i denne?) Siter
DigiNorse Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 Hvor har dere handlet denne kaffemaskinen fra ? Siter
ZoRaC Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Skrevet 23. februar 2019 18 minutter siden, DigiNorse skrev: Hvor har dere handlet denne kaffemaskinen fra ? WhiteAway. Siter
mk1 black limited Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 Det kommer jo helt an på bønnene du bruker Kverningen er så som så (når den virker), men helt greit til hverdags. Siter
ZoRaC Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Skrevet 3. mars 2019 48 minutter siden, SK951 skrev: Litt OT, men hvordan smaker denne kafeen? Jeg synes den blir veldig god. men jeg bruker nesten ikke smart-funksjonene, så jeg kunne sikkert kjøpt en billigere trakter med kvern og fått like god kaffe... Siter
clio75 Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 Jeg synes den blir veldig god. [emoji4] men jeg bruker nesten ikke smart-funksjonene, så jeg kunne sikkert kjøpt en billigere trakter med kvern og fått like god kaffe...Samme her [emoji41]Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter
Armas Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Men hvordan lager den kaffen? Maler den, og trakter dette gjennom ett filter? Eller er det trykk involvert, som i kaffemaskinene man finner rundt på alle arbeidsplasser? Siter
ZoRaC Skrevet 4. mars 2019 Forfatter Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, Armas skrev: Men hvordan lager den kaffen? Maler den, og trakter dette gjennom ett filter? Eller er det trykk involvert, som i kaffemaskinene man finner rundt på alle arbeidsplasser? Den kverner kaffen og slipper den ned i filteret. Så det blir traktekaffe. 1 Siter
Armas Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Den kverner kaffen og slipper den ned i filteret. Så det blir traktekaffe. Da er den jo faktisk interessant... Synd vi nylig kjøpte ny moccamaster Siter
SK951 Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 På 3.3.2019 den 11.33, mk1 black limited skrev: Det kommer jo helt an på bønnene du bruker Kverningen er så som så (når den virker), men helt greit til hverdags. Selvsagt, men hadde et lite håp det kanskje var en annen kaffenerd som kunne skrive et ord eller to om denne. Det er tross alt en del som påvirker smaken på kaffen, man kan fint leke med både kornstørrelse og temperatur til eks. Siter
mk1 black limited Skrevet 5. mars 2019 Skrevet 5. mars 2019 Kaffenerd er jeg ikke akkurat, men mer enn snittet interessert kan jeg vel kalle meg. Kverningen, selv på fineste, blir litt for grov. Og temperatur får man ikke justert. Siter
ZoRaC Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Skrevet 6. mars 2019 Kontaktet Smarter på chat, de ba meg sende inn et garantikrav (2 års garanti). Jeg meldte det inn til Whiteaway, tenkte det var enklere å forholde seg til dem enn Smarter. Fikk denne etter bare 1-2 timer, så da får vi se. Sitat Vi har mottatt din reklamasjon ang. SMCOF10 og beklager så mye at produktet ikke lever opp til forventningene dine. Det skal vi ha funnet en løsning på så raskt som mulig. Vi har sendt saken videre til produsenten, og bedt dem om å ta direkte kontakt med deg for å utbedre feilen. Du hører videre fra dem. Siter
ZoRaC Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Skrevet 15. mars 2019 Fikk nytt svar etter et par dager: Sitat Hei igjen, Den er nå behandlet. Dessverre informerer produsenten om at denne ikke er på lager, og derfor kan de ikke bytte. De har heller ingen informasjon per. nå om når de kan forvente å få flere. Ønsker du derfor refundering av beløp istedenfor? Har nå mottatt returlapp og beskjed om at pengene utbetales når de har mottatt den. Så da blir det å kjøpe seg en ny kaffemaskin. God service fra WhiteAway.no! Fikk ny kanne på garanti i fjor, for den sprakk. Den kom kostnadsfritt direkte fra Smarter UK. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.