GustavM Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Hei! Vurderer å skifte ut eksisterende dimmere med FIbaro 2 dimmere, men da jeg sjekket koblingsskjema for Fibaro ser jeg at de er koblet ganske ulikt Micromatic dimmerne vi bruker i dag. Fibaro har egen utgang for bryter Sx, mens med Micromatic kobles bryter mellom L og P. Problemet er at dimmeren skal kobles til en trippel bryter hvor L er sammenkoblet internt, og skal styre 2 dimmere + et lys som ikke skal dimmes, og så vidt jeg kan se vil ikke dette gå dersom fibaro dimmer ikke kan kobles på samme måte. Slik det er koblet i dag: Fibaro 2 koblingskkjema: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Ganske så sikker på at der L som kjem ut igjen på Sx. Dermed kan du mate L inn på S1 og S2 og droppe bruk av Sx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GustavM Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 2 hours ago, bjornepappa said: Ganske så sikker på at der L som kjem ut igjen på Sx. Dermed kan du mate L inn på S1 og S2 og droppe bruk av Sx. Var det jeg håpet på, da blir det en drop in erstatning uten masse kladd. ? Men tror jeg tar med et multimeter og sjekker kontinuitet før jeg handler for sikkerhets skyld ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GustavM Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) Koblet opp fibarodimmeren nå på samme måte som Micromatic skjemaet og kan bekrefte at det fungerer som det skal ? Endret 27. februar 2019 av GustavM La til koblingskjema 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.