Evelen Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Hei. Har en skjerm på veggen med Android som jeg skal vise kalenderen min på. Har til nå brukt "DigiCal", fint grensesnitt, men den greier ikke å være "live". Med live mener jeg: Man skal kunne se endringer i kalenderen uten at den må startes på nytt. Man må også være oppdatert på dagens dato, og ikke henge igjen på den datoen kalenderen ble åpnet på. Den må også bruke kontoer som er lagt til via "Kontoer" i Android, og ikke bare kontoer man legger til i appen separat (Litt streng Jobb exchange) Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SK951 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Er det ikke like greit å kjøre "magic mirror" via raspberry pi på en slik skjerm? Her kan du jo fint integrere kalender og annen info (både fra Domoticz og HA). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andresingleton Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Hvis du kjører Magic Mirror på en Android-enhet i stedet for Raspberry Pi eller et annet operativsystem, kan du bruke innfødte apper til å vise informasjonsskjermen i stedet for, sier en nettleserside med full skjerm. Dette betyr at du ikke trenger å sette opp en server for å kjøre magiske speilprogramvaren eller finne en annen måte å være vert for. Her er de viktigste appene jeg fant som du kan bruke på apknite: Magic Mirror Dashboard Generator, Wall Mirror, HomeMirror Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 8. august 2019 Forfatter Del Skrevet 8. august 2019 Skal få testa det ut. Jeg ser den sier at "Magic Mirror Dashboard Generator" "Refreshing modules asynchronously".. Så om app kan refreshes, kanskje. Men det vil nok ikke fungere om appen i seg selv ikke restartes i bakkant da de fleste apps ikke oppdateres når dem er i drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.