oevensen Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Hei, jeg ønsker å kjøpe et Android nettbrett for veggmontering som er større enn 10". Gjerne 15". Ønsker i utgangspunktet ikke en touch pc skjerm. Det er lite av dette på markedet, finner endel på Alibaba. Noen som har erfaringer på nettbrett fra Alibaba? Siter
Moskus Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Tja... du slipper nok å måtte installere en bakdør til Kina, for det kommer nok sannsynligvis ferdig installert. 1 Siter
petersv Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Jeg ville kjøpt et nettbrett med Snapdragon chipset, sånn at du kan legge inn eget os, så er ikke temaet over noe tema ? Siter
Moskus Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 3 minutter siden, petersv skrev: sånn at du kan legge inn eget os ... og folk klager på at HStouch kan være mye arbeid... 1 Siter
oevensen Skrevet 28. februar 2019 Forfatter Skrevet 28. februar 2019 15 minutter siden, Moskus skrev: Tja... du slipper nok å måtte installere en bakdør til Kina, for det kommer nok sannsynligvis ferdig installert. Ok, så ikke anbefalt med andre ord? Siter
Moskus Skrevet 1. mars 2019 Skrevet 1. mars 2019 Nei, jeg har selv vurdert sånt, men funnet ut at det kan være greit å unngå. Men som @petersv finnes det alternativer for dem som kan og vil bruke tid på det, men jeg står over. Siter
petersv Skrevet 2. mars 2019 Skrevet 2. mars 2019 (endret) Jeg tror risikoen for at det er en bakdør generelt er ekstremt liten, og det kan lett fikses med å blokkere trafikk ut på nett fra nettbrettet. Du kan også overvåke trafikken om du vil. Kjøper du fra Asus eller Xiaomi, er det nok ett fett mtp. "sikkerhet". Endret 2. mars 2019 av petersv 2 Siter
oevensen Skrevet 4. mars 2019 Forfatter Skrevet 4. mars 2019 På 2.3.2019 den 9.09, petersv skrev: Jeg tror risikoen for at det er en bakdør generelt er ekstremt liten, og det kan lett fikses med å blokkere trafikk ut på nett fra nettbrettet. Du kan også overvåke trafikken om du vil. Kjøper du fra Asus eller Xiaomi, er det nok ett fett mtp. "sikkerhet". Jeg har ikke så god kunnskap innen dette. Men får lese meg opp hvis det ender med et kina brett fra ukjent leverandør. Kan se etter de merkene og se hva som finnes. Siter
fiLLLip Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Jeg kjører kinesiske nettbrett uten problem. Eneste trafikk jeg synes var mistenkelig var en request til status.eqoe.cn, som bare var en ping for å sjekke om Internett var ok. Utover det, ingenting. Bruker egen Google-konto på de som ikke er linket til min egen konto forsåvidt, men det er mest av praktiske årsaker som varsler, installerte apper, backup, osv. Sent from my LYA-L29 using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.