Ruud Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 Plutselig sluttet YR-plug-in og fungere, jeg vet ikke hvorfor men jeg vet at jeg ikke hadde siste versjon av HS3, så jeg oppdaterte til versjon: HS3 Pro Edition 3.0.0.500 (Windows) Da sluttet også TrafriSeer og fungere, ser ut for meg som det er samme feil. Hva kan jeg gjøre videre? mar-02 22.41.30 Error Initializing plug-in(2): YR Weather Instance::Indeksen var utenfor området. Den må være ikke-negativ og mindre enn størrelsen på samlingen. Parameternavn: indexSTACK: Server stack trace: Exception rethrown at [0]: ved System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg) ved System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type) ved HomeSeerAPI.IPlugInAPI.InitIO(String port) ved Scheduler.clsHSPI.CheckInterfaces() mar-02 22.41.24 Error Initializing plug-in(2): TradfriSeer Instance::Objektreferanse er ikke satt til en objektforekomst.STACK: ved System.Runtime.Remoting.Messaging.LogicalCallContext.PropagateIncomingHeadersToCallContext(IMessage msg) ved System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type) ved HomeSeerAPI.IPlugInAPI.InitIO(String port) ved Scheduler.clsHSPI.CheckInterfaces() Siter
ZoRaC Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 Prøvd å bare reagerte plugin og HomeSeer? Restartet hele maskina? Siter
Guahtdim Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 Hvilket operativsystem (Linux eller Windows)? Siter
Jarle F Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 I følge HomeSeer forum skal det være en nyere versjon 3.0.3.7, men jeg finner den ikke i pluggin updater eller beta. Er vistnok gjort noen endringer i API fra met.no fra og med 01.03.2019 som gjør at tekst lokasjon ikke støttes. Kan være at dette gir disse problemene. Har samme feilmelding selv og ingen oppdatering siden 01.03.2019. Siter
Ruud Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Skrevet 3. mars 2019 3 timer siden, ZoRaC skrev: Prøvd å bare reagerte plugin og HomeSeer? Restartet hele maskina? Har restartet hele maskinen, fortsatt samme feil. Siter
Ruud Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Skrevet 3. mars 2019 (endret) 3 timer siden, Guahtdim skrev: Hvilket operativsystem (Linux eller Windows)? Windows 3 timer siden, Jarle F skrev: I følge HomeSeer forum skal det være en nyere versjon 3.0.3.7, men jeg finner den ikke i pluggin updater eller beta. Er vistnok gjort noen endringer i API fra met.no fra og med 01.03.2019 som gjør at tekst lokasjon ikke støttes. Kan være at dette gir disse problemene. Har samme feilmelding selv og ingen oppdatering siden 01.03.2019. Ja det stemmer at Yr ikke har oppdatert devicene sine etter 28.02.2019 (eller når jeg ser nøye etter så er siste oppdatering 01.03.2019 09:15) Det er nok noe med den oppdateringen ja. Men hvorfor har jeg samme feil på @Moskus sin TrafriSeer? Update: Nå har jeg lastet ned siste versjon av TrafriSeer, nå fungere den Da er det bare å vente på ny versjon av Yr-plugin, er det noen som vet noe mer her? https://forums.homeseer.com/forum/weather-plug-ins/weather-discussion/yr-weather-toby/1280153-changes-to-the-plugin Endret 3. mars 2019 av Ruud Siter
Moskus Skrevet 3. mars 2019 Skrevet 3. mars 2019 TrådfriSeer må oppdateres fordi den "gikk ut" den 1. mars. Siter
Ruud Skrevet 17. mars 2019 Forfatter Skrevet 17. mars 2019 Noen som vet noe mer om YR Weahter? Syns jeg har ventet lenge på versjon 3.0.3.7. Per nå virker den jo ikke i det hele tatt, skulle gjerne fått denne opp igjen å spille med HS3! Siter
Moskus Skrevet 18. mars 2019 Skrevet 18. mars 2019 18 timer siden, Ruud skrev: Noen som vet noe mer om YR Weahter? Syns jeg har ventet lenge på versjon 3.0.3.7. Per nå virker den jo ikke i det hele tatt, skulle gjerne fått denne opp igjen å spille med HS3! Den virker da helt fint...? Siter
Arne Johnny Skrevet 21. mars 2019 Skrevet 21. mars 2019 Samme trøbbelet med Yr her, bare at siste oppdatering på devicene er 15.mars. Log etter oppstart av plugin: Siter
Moskus Skrevet 21. mars 2019 Skrevet 21. mars 2019 Jeg trekker dette tilbake: På 18.3.2019 den 8.33, Moskus skrev: Den virker da helt fint...? Den virker ikke fint lenger. Utvikleren har brukt tekstvarsel fra met.no, men dette ble lagt ned i løpet av mars. Jeg har sent ham en PM. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.