mk1 black limited Skrevet 6. mars 2019 Skrevet 6. mars 2019 Jeg har en sånn Greenwave 6-node powerstrip (strømpadde på norsk?) som har oppført seg litt...rart. Den er veldig sentralt plassert i huset, og det ser ut som mye rutes via den. Nettet mitt er også tidvis litt tregt, uten at jeg kan finne noe mønster i det. Jeg tok en liten titt på hva den hadde av naboer: Det ser jo bra ut, bortsett fra at node 34 ikke eksisterer i mitt nett? Den har nok gjort det en gang i tiden, men ikke nå lenger. Selv etter en rescan og optimaliseringer er denne node 34 fremdeles med som nabo. Node 34 står ikke som nabo i noen andre noders nabooversikt. Eh? Siter
mk1 black limited Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Skrevet 7. mars 2019 Nope, som jeg sa har jeg nok hatt en node 34 en gang i tiden, men den finnes ikke i nodelista lenger. Siter
Moskus Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Ekskluder og inkluder. Evt. resett den manuelt og bruk "Replace node". Siter
mk1 black limited Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Skrevet 7. mars 2019 Ja, tenkte det var utveien. Men temmelig snodig er det. Siter
Moskus Skrevet 7. mars 2019 Skrevet 7. mars 2019 Den Greenwave-padda tror jeg andre har hatt problemer med før, for å si det sånn... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.