Tor Aage Skrevet 9. mars 2019 Skrevet 9. mars 2019 Jeg har en del eventer som styrer stort sett bare lys, og trigges av alt fra alarm av/på, til dag og tid, og bevegelser - men ofte så faller et lys ut, og er unreachable, eller andre ting som fjernkontroller og sensorer som begynner å gå tom for strøm. Hvordan har dere andre gjort det i forhold til å få meldinger om feil eller svikt i systemet? Jeg vurderte pushovermelding hvis lyspærer ikke er tilgjengelige, men det er jo mange av de.. Siter
ZoRaC Skrevet 9. mars 2019 Skrevet 9. mars 2019 2 timer siden, Tor Aage skrev: Hvordan har dere andre gjort det i forhold til å få meldinger om feil eller svikt i systemet? Jeg vurderte pushovermelding hvis lyspærer ikke er tilgjengelige, men det er jo mange av de.. Hvis en Trådfri-pære blir unreachable hos meg får jeg pushvarsel. Det er løst med ett event og EasyTrigger-plugin. nye pærer havner også automatisk i sjekken/varslingen. Har samme for batteri. 1 Siter
Moskus Skrevet 11. mars 2019 Skrevet 11. mars 2019 På 9.3.2019 den 18.41, ZoRaC skrev: Hvis en Trådfri-pære blir unreachable hos meg får jeg pushvarsel. Det er løst med ett event og EasyTrigger-plugin. nye pærer havner også automatisk i sjekken/varslingen. ... tror dette fortjener en lengre forklaring. 2 Siter
ZoRaC Skrevet 11. mars 2019 Skrevet 11. mars 2019 46 minutter siden, Moskus skrev: ... tror dette fortjener en lengre forklaring. Alle pærer har da «Location1» som «Lys JowiHue». Alt dette står selvsagt i manualen til EasyTrigger... 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.