Fermate Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg gir bort en ZM1702 der låsebolten er saget over. (Ikke spør meg om hvorfor, det er en LANG historie) Elektronikken fungerer og den kan kanskje brukes til å bygge ett eller annet morsomt Z-way utstyr med. Kan sendes mot at du betaler frakten. Siter
iblis Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg tar den. Har en ekstra ZM1702 hjemme som elektronikken ikke fungerer på Betaler så klart frakt selv. Siter
iblis Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 39 minutter siden, Moskus skrev: Pokker... Hvis du trenger den Moskus så kan du ta den. Kan sende deg min også så får du en hel lås. Her er planen om å gå over til ID Lock i nærmeste fremtid. Siter
Moskus Skrevet 8. oktober 2016 Skrevet 8. oktober 2016 Hmmm... jeg lurte på om det kunne være noe som var mulig å reparere. Jeg kunne trenge en mer fornuftig lås til skjulet der el-syklene står... Men hvis du allerede har en lås, så må jo du få "dibs". Siter
Fermate Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Skrevet 10. oktober 2016 Bli enige da! Så jeg vet hvor jeg skal sende den ? Siter
Moskus Skrevet 11. oktober 2016 Skrevet 11. oktober 2016 Til @iblis. Så kan han heller sende videre hvis han ikke får gjort noe med den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.