HansHG Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 Hei Jeg har en Raspberry Pi3 B med en raspbee. Jeg kjører hassio siste versjon, og raspbee har fått oppdatert firmware. Jeg har en Xiaomi Aqara door_window sensor og en Xiaomi Aqara multisensor, temperatur og luftfuktighet. Jeg har lagt til begge sensorene i Phoscon. Mitt spørsmål er hvordan jeg finner dem inne i Home Assistant og hvordan jeg får lagt dem inn i Lovelace UI. Jeg håper at det er flere som har et ganske likt setup og kan hjelpe en nybegynner. Jeg har gjort et forsøk med template sensor, men den gir (invalid config) Siter
baronKanon Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 Har du inkludert DeConz som integrasjon? Siter
HansHG Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Skrevet 13. mars 2019 39 minutter siden, baronKanon skrev: Har du inkludert DeConz som integrasjon? Nei, det hadde jeg selvfølgelig ikke. Nå kan jeg se dem i Lovelace. Takk for hjelpen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.