Zulboom Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 5 timer siden, GeneralVirus skrev: Kanskje spørre i JowiHue delen på Homeseerforumet. Må sikkert legges inn i JowiHue. Godt mogleg det ja. Eventuelt i deCONZ- Siter
Henrik Skrevet 29. mars 2019 Skrevet 29. mars 2019 På 24.3.2019 den 17.21, Evelen skrev: Dette er forøvrig hva jeg sendte dem: Har du fått noe respons på dette? Ser min ordre er synlig på nettsidene, med det som virker som en ganske arbitrær leveringsdato, så har sendt en kort e-post og hørt hvordan det ligger an - men greit å vite på forhånd om de viser seg å være kranglete eller ei med erstatningsprodukter. Siter
Evelen Skrevet 31. mars 2019 Skrevet 31. mars 2019 På 29.3.2019 den 22.41, Henrik skrev: Har du fått noe respons på dette? Ser min ordre er synlig på nettsidene, med det som virker som en ganske arbitrær leveringsdato, så har sendt en kort e-post og hørt hvordan det ligger an - men greit å vite på forhånd om de viser seg å være kranglete eller ei med erstatningsprodukter. Fikk dette svaret: Sitat Hei. Om du velger at gå for https://www.elektroimportoren.no/popp-roeykvarsler-og-sirene-z-wave/4512390/Product.html?Event=livesearch kan jeg gi en rabatt på 40% av kjøpet på disse hvis du ønsker det? Ønsker deg en fin dag. Hvor jeg så svarte: Sitat Hei. Kan dette kombineres med prisgarantien? mvh Flemming Siter
Henrik Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 Går sånn tålelig med min prosess her, gitt. De bekreftet at de ikke hadde fått det og ville kansellere ordren. Svarte at det syntes jeg ikke at var okei, og at jeg heller ville ha erstatningsprodukter. Har nå foreslått to erstatningsprodukter med samme egenskaper som det jeg opprinnelig hadde kjøpt, så får vi se hva vi ender med å bli enige om. Krysser fingrene ihvertfall, men virker jo som de prøver å sno seg unna forbrukerrettighetene ved å kaste på litt rabatter og si seg fornøyd. Siter
Henrik Skrevet 5. april 2019 Skrevet 5. april 2019 Alt ordner seg for snille gutter. Får Aeotec Multisensor 6 som erstatning for HC-bevegelsessensoren, og en Nest Protect som erstatning for røykvarsleren, så det sier jeg meg godt fornøyd med. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.