Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har akkurat sett opp Logitech Harmony Elite med Hub (1299kr på Elkjøp, spar 1000, gjeld til og med laurdag 23. mars) saman med MeiHarmonyHub-Plugin.

Med dette har eg fått full kontroll på alle Harmony-devicane og -aktivitetane frå HS, men eg skulle helst ha hatt moglegheit til å styre utvalde lys og/eller eventar i HS frå "Home Control"-knappane på fjernkontrollen.

Eg ser at på HS-forumet skriv dei at ein kan nytte eit program på PC'en til å lage ein virtuell Hue Hub, og styre devicar i HS vha. JSON. Er veldig keen på å sette opp noko tilsvarande sjølv, men dersom det fins enklare løysingar på dette frå før er det ikkje vits å finne opp hjulet på nytt (sjølv om det kan vere litt morsomt av og til ?).

Nokon som har ei løysing på dette som dei har prøvd/brukar sjølve, eventuelt veit om alternativ?

PS! deCONZ dukka opp i Harmony-appen som ein Philips Hue Hub, og alle devicane der (inkludert kaffitraktaren ?) får eg no styrt via fjernkontrollen.

Edit: Fann følgjande HS-->Harmony-styring når eg såg litt meir på events, men eg vil helst kunne gjere ein del meir enn dette, sidan trigger/conditions kun er aktivitet/shutdown-basert.

image.png.921f822bf1f34048415a70818cec7ba1.png

Endret av Zulboom
Skrevet
56 minutter siden, Zulboom skrev:

Nokon som har ei løysing på dette som dei har prøvd/brukar sjølve, eventuelt veit om alternativ?

Jepp, har hatt dette kjørende et par år snart: 

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.