wolfofnorway Skrevet 21. mars 2019 Skrevet 21. mars 2019 (endret) Jeg prøver å installere denne: https://github.com/nervetattoo/simple-thermostat Jeg følger installasjons veiledning og legger simple-thermostat.js filen i mappen /config/www Skal følgende legges inn i configuration.yaml? resources: - url: /customcards/github/nervetattoo/simple-thermostat.js?track=true type: module Hva gjør jeg nå får å finne igjen dette kortet? Må det manuelt legges inn mer i configuration.yaml for å bruke dette korte nå? Eller skal jeg bruke lovelace og legge til card og velge manual card? Endret 21. mars 2019 av wolfofnorway Siter
bio Skrevet 1. april 2019 Skrevet 1. april 2019 Jeg kjører Lovelace i yaml mode, liker å ha kontrollen:) Regner med du kanskje bruker ui editor? Mine resources ligger i ui-lovelace.yaml, ikke i configuration.yaml. Prøv å bruk raw editor og legg inn resources der om du bruker ui. Siter
slippern Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 (endret) Konfigurerte akkurat dette.. La inn resources i raw editor og kjørte tjenesten 'custom_updater.check_all'. Opprettet så 'tracker' kortet som en test; type: 'custom:tracker-card' Satt også opp simple thermostat-ene, men de har ikke norsk språk på teksten, så der må noe gjøres... Ang språk så kan man delvis fikse det med og endre sensor attributtene, "state" navnet får jeg ikke gjort noe med... type: vertical-stack cards: - type: 'custom:simple-thermostat' entity: climate.thermofloor_as_heatit_thermostat_tf_033_heating name: Varmekabel - Bad hide: temperature: true state: true sensors: - attribute: temperature name: Temperatur - type: 'custom:simple-thermostat' entity: climate.thermofloor_as_heatit_thermostat_tf_033_heating_2 name: Varmekabel - Gang hide: temperature: true state: hide sensors: - attribute: temperature name: Temperatur Endret 2. april 2019 av slippern Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.