Truls Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hei Har en z-Water, og ser at manualen som ligger ut har referanse til både 1.0, 2.0 og 2.1 firmware. Den siste manualen for 2.1 har dato 1.3.2019. Hvor laster jeg ned ny FW?Eller må jeg kontakte Heatit og få tilsendt? Noen som vet noe «release notes» på de forskjellige FW?Noen som har oppdatert ota via Homeseer? Er valg for å gjøre et, og x-water skal støtte det ihht manualen. Truls Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 5 timer siden, Truls skrev: Hvor laster jeg ned ny FW? De pleier be oss om å "følge med på heatit.no" for firmware-release... Men spør dem! Og gi oss gjerne et hint hvis du får noe svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 https://www.thermo-floor.no/heatit/4512475/heatit-z-water-z-wave-regulator-868-4-mhz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har 2 stk Z-Water og de rapporterer: Kunne jo vært greit om 3.1 hadde vært tilgjengelig for nedlasting også da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.