mr.rs4 Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 Skal øke følsomheten på FIBARO MOTION SENSOR, og lurer på hvilke settings som er lurt å forrandre på. Når vi er i TVStue, så ser den oss ikke så godt, og dimmer lyset selv når vi er i rommet. Så tenker å øke følsomheten litt. Hva bør en forrandre? Hvilke av de gule er lurt å forrandre på? Siter
ZoRaC Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 Siden det står at det ikke er anbefalt å endre parameter 3 og 4, så ville jeg foreslått å endre på parameter 1... Siter
mr.rs4 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Skrevet 24. mars 2019 Ja tenkte på parameter 1 jeg og, men ville hørre med ekspertene her inne. Tar en liten justering på parameter 1. Takker for svar? Siter
ZoRaC Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 6 minutter siden, mr.rs4 skrev: Ja tenkte på parameter 1 jeg og, men ville hørre med ekspertene her inne. Tar en liten justering på parameter 1. Takker for svar? Jeg har ingen slik selv, men ut fra det som står i manualen ville jeg startet med å justere på parameter 1 i hvert fall. Siter
Moskus Skrevet 25. mars 2019 Skrevet 25. mars 2019 9 timer siden, mr.rs4 skrev: Når vi er i TVStue, så ser den oss ikke så godt, og dimmer lyset selv når vi er i rommet. Er det rimelig å anta at det står på en TV når man er i TVstue? Kan det brukes i tillegg til bevegelse? Bevegelsedeteksjon i et området hvor man vanligvis sitter stille kan være litt trøblete. Bare spør alle møterom og kontorer i det ganske land som har bevegelsestyrt lys... Siter
ZoRaC Skrevet 25. mars 2019 Skrevet 25. mars 2019 Siden lys er nesten gratis å ha på, så har vi løst det med å sette at bevegelse ikke må være detektert på 1,5 time før den trigger noe. Har jo MeiHarmony, men har ikke tenkt på at jeg kunne inkludert en sjekk på om TVen er på med det samme. Siter
Moskus Skrevet 25. mars 2019 Skrevet 25. mars 2019 3 minutter siden, ZoRaC skrev: Har jo MeiHarmony, men har ikke tenkt på at jeg kunne inkludert en sjekk på om TVen er på med det samme. Hehe, det var det første jeg la til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.