Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har fått installert en IoTaWatt med 3x CTer etter hovedsikringen min slik at jeg forhåpentligvis kan overvåke total forbruket hjemme. Satte opp en konfigurering i iotawatten som summerer opp kwh i L1,L2,L3. Dette blir jo ikke riktig da jeg har et IT nett uten null-leder. Grafen under viser kwh fra iotawatt og fra måleren min. Følger hverandre fint, men iotawatt ligger 30-40% over.

energyvsiota.thumb.png.cc97278faee21bc8930619434eec0ba2.png

Er det noen som har erfaring med hvordan jeg kan sette opp en kalkulasjon som vil gi riktig forbruke? Ser f.eks at min effekt teller kun måler strøm i L1 og L3 og bruker L2 som referanse? Noen som kan teorien bak?

effektteller.png.6c3b2ba11d2f755cf5eab9416bfa2e3b.png

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.