Lemop Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 (endret) Hei, Holder på å flytte ting over til Homeseer fra Homeassistant. Har en Magic Home ledlist under senga, som trigges av en Xiaomi aquara sensor. Jeg får slått av/på ledlisten via Homeseer, under Device list, jeg får også inn motion på sensoren, men ikke snakk om at jeg får trigget ledlisten ved hjelp av bevegelsesdetektoren... Er sikkert noe helt banalt... Noen som kan hjelpe meg på vei? Mvh. Steinar Endret 2. april 2019 av Lemop Siter
HSv Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 Det kan jo se ut som devicen din heter "DC4F22..." - og ikke "Led under seng" 1 Siter
Lemop Skrevet 10. april 2019 Forfatter Skrevet 10. april 2019 Takk for svar, har vært en uke på ferie, så har ikke fått testet før nå. Løsningen var så latterlig enkel, det fungerer ikke med Dim x%, på MagicHome, man må bruke on/off, men ledlisten blir da slått på til den styrken som den var satt til sist. Så dette kan man justere under device mgt. Steinar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.