Scottoiler Skrevet 4. april 2019 Skrevet 4. april 2019 (endret) Hei. Er helt ny på dette og skjønner ikke hvordan jeg skal få programmert de tre heatit z-push buttons jeg har har. (2) Denne skal kobles opp mot 4 ikea Trådløs lys som skal dimmes sammen. (8) Denne skal dimme en kombo av Fibaro og Ikea Trådløs - der den øverste rekken er tenkt som Master dimmer og de 3 undre kan dimme hver enhet uavhengig. Skjønner hverken hvordan jeg får koblet denne sammen med lysene eller programmert kontrollene. Har Homey v2.0. På forhånd takk Endret 4. april 2019 av Scottoiler Siter
ZoRaC Skrevet 5. april 2019 Skrevet 5. april 2019 Splittet ut denne i en egen tråd i Homey-forumet, siden oppsettet ditt vil være Homey-spesifikt. Siter
Scottoiler Skrevet 8. april 2019 Forfatter Skrevet 8. april 2019 Løsningen var å bruke "scene" istedenfor "button". Create Flow When * Add card ** Select an event *** Velg Heatit z-.Push (som du har lagt til i systemet tidligere) ***** A scene has been activated ***** Select an item - velg den knappen du ønsker å aktivere du ønsker f.eks. "Group 2 - on (1)" ***** Select an item - hva slags type berøring det skal være på knappen - "Pressed 1x" / "Held Down" / "Released" Then ....velg det du vil skal skje 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.