Ruud Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg har forskjellige bilder eller film som jeg i HStouch ønsker å rotere 90° Hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 10 timer siden, Ruud skrev: Hvordan gjør man det? Jeg tror ikke man gjør det, rett og slett. "Rotate" er ikke en del av Windows Forms (som HStouch bygger på) så vidt jeg husker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruud Skrevet 18. april 2019 Forfatter Del Skrevet 18. april 2019 oi, den så jeg ikke komme............nå må jeg tenke litt.... kanskje jeg må begynne med designet helt på nytt og lage alt i liggende format !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Ja, hvis du hadde tenkt å lage et liggende portrait-format, så er landscape en del hakk bedre, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruud Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Det var dumt at rotering ikke fungert, men for de som har samme problem så laget jeg meg en "work around" som ikke er et helt bra design, men et kompromiss. Jeg lager for iphoneX som har skjermoppløsning (i HStoutch) på 373 X 808. Jeg lagde prosjektet med en oppløsing på 808 x 808 og orientation = Both. Da ser du bare venstre del av ett ligende vindu når det åpnes men når du vrir telefonen så ser du det du skal se og når vinduet bak er 808x808 så blir det ikke svart i høyre del når du har vrid telefonen til lanscape. IMG_3721.TRIM.MOV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg lastet ned og roterer bilde, for så å legge det i html-folderen til HomeSeer. Jeg bruker wget og convert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.