Einar Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Jeg har en hEX lite RB-750r2 med RouterOS V6.39.1 (stable). Så prøver jeg å sette opp en NAT for å slippe gjennom port 10200 til Raspberry som kjører Homeseer. Men det beste jeg har fått til er at jeg kan se i webgrensesnittet IP->Firewall->NAT at det er noen som "banker på". Men HStouch eller ekstern portsjekker finner ingen der. For ordens skyld: HStouch funker om jeg er på samme nett som Homeseer og angir IP:port uten å gå gjennom MyHomeseer. MyHomeseer kan jeg også merkelig nok bruke til å nå webinterfacet på Raspberryen. Jeg har googlet frem noen forklaringer, men de virker å forutsette at man allerede kjenner RouterOS terminologien og antar noe som selvfølgeligheter. Men jeg trenger forklaring med teskje. HJÆLP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Gjennom brannmuren? Er det egentlig genialt? Det er ikke kryptert, så ville anbefalt å bruke MyHS istedenfor... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 24. april 2019 Forfatter Del Skrevet 24. april 2019 Øhhh!? Ja. Men må ikke da 10200 åpnes? Det virker ikke gjennom MyHS ialfall. Så da må noe annet være galt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Gjennom MyHS burde det fungert uten å åpne port 10200, så da burde det være noe annet galt, ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.