JohnMartin Skrevet 24. april 2019 Skrevet 24. april 2019 Må krype til korset... Har nå prøvd meg frem med mange forskjellige løsninger, med HS default condition og EasyTrigger, men vil bare ikke. Hva basic HS fornuft er det jeg har oversett? Kan trigge manuelt, men kjører ikke hvert 5. minutt på dagtid. Siter
ZoRaC Skrevet 24. april 2019 Skrevet 24. april 2019 Står det ikke at det bare skal trigge 1 min etter soloppgang, altså kl 0516? 1 Siter
Moskus Skrevet 24. april 2019 Skrevet 24. april 2019 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Står det ikke at det bare skal trigge 1 min etter soloppgang, altså kl 0516? Kl. 05:15 vil den trigge, sunrise må altså være 05:14. Men ellers ja, den vil kun trigge et minutt. Du må bytte til "AND IF the time is after sunrise". Siter
JohnMartin Skrevet 25. april 2019 Forfatter Skrevet 25. april 2019 Ja, jeg var ikke helt fortrolig med den condition, men følte ikke jeg fant noe bedre. Men ser jo nå at EasyTrigger har den du nevner. Da skal vi se hva det blir til idag. Takk Siter
Moskus Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 26 minutter siden, JohnMartin skrev: Men ser jo nå at EasyTrigger har den du nevner. ? Den jeg nevner er en del av HS. Siter
JohnMartin Skrevet 25. april 2019 Forfatter Skrevet 25. april 2019 2 minutes ago, Moskus said: ? Den jeg nevner er en del av HS. Er det virkelig bare jeg som har sett meg helt blind? ? Hvilken av disse skal jeg da bruke? Kunne i teorien brukt Daytime, men vil at det skal gå minst 30 minutter etter solnedgang. Siter
Tverfyll Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 (endret) Kanskje du kan prøve "after sunset + 30min". Mulig det skjer en logisk brist som Easytrigger ikke takler. Edit: Før solnedgang + 30min vil vel bli klokka 00:30. Dette er jo direkte motsigende av "etter soloppgang". Endret 25. april 2019 av Tverfyll Siter
Moskus Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, JohnMartin skrev: Er det virkelig bare jeg som har sett meg helt blind? ? Nei, det er meg som er dum, tydeligvis. Jeg er helt sikker på at jeg har brukt "the time is after sunrise" som condition, men jeg ser den virkelig ikke... Siter
Tverfyll Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 9 minutter siden, Moskus skrev: Nei, det er meg som er dum, tydeligvis. Jeg er helt sikker på at jeg har brukt "the time is after sunrise" som condition, men jeg ser den virkelig ikke... Vil man ikke kunne bruke "The time is after sunrice, but before 23:59" ? Siter
Moskus Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, Tverfyll skrev: Vil man ikke kunne bruke "The time is after sunrice, but before 23:59" ? Jo selvfølgelig, men jeg var helt bombesikker på at det var et valg som kun var "AND IF the time is after sunrise". Siter
JohnMartin Skrevet 25. april 2019 Forfatter Skrevet 25. april 2019 6 hours ago, Moskus said: Jo selvfølgelig, men jeg var helt bombesikker på at det var et valg som kun var "AND IF the time is after sunrise". Var det jeg også trodde, men fant det ikke. I mitt hode, så må jo det være en ganske standard condition, men får det til med EasyTrigger Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.