Venin Skrevet 1. mai 2019 Skrevet 1. mai 2019 Jeg har en 3D-printer og en halogenlampe koblet til en Telldus fjernstrømbryter. Av og til skrur 3D-printeren seg på i et brøkdels sekund og skrur seg av igjen. Jeg merker det bare én gang i uka eller noe slik, men jeg har den på soverommet så det kan hende det skjer oftere. Halogenlampa "rekker" ikke å komme på. Hvordan kan dette skje? Loggen viser ingenting om at fjernstrømbryteren har slått seg på. Jeg tenkte det kanskje var en feil med fjernstrømbryteren, men jeg byttet til en annen jeg hadde av samme modell og det samme skjedde etter bare noen minutter. Siter
Moskus Skrevet 1. mai 2019 Skrevet 1. mai 2019 Og hva skjer hvis du prøver en modul fra et annet merke? Siter
Venin Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Skrevet 1. mai 2019 Vet ikke. Har ingen tilgjengelig. ? Nå skjedde det igjen 22:05. Siter
Moskus Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har mange slike og de skrur seg ikke av eller på av seg selv... Siter
Guahtdim Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Hvor langt er det til nærmeste nabo. Hvis det er naboer innenfor en radius av 100 meter så tviler jeg ikke på at "synderen" er en nabo som har bortimot samme utstyr som deg og kjører med samme id i av/på signalet. Siter
Moskus Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Guahtdim skrev: Hvis det er naboer innenfor en radius av 100 meter så tviler jeg ikke på at "synderen" er en nabo som har bortimot samme utstyr som deg og kjører med samme id i av/på signalet. Det er Z-wave, så dette burde ikke være et problem. 1 Siter
Guahtdim Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Ah, sorry. Når jeg ser Telldus så tenker jeg med en gang 433MHz. Mulig det er en "mandagsmodell"? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.