Petter Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 Har problem med HomeTroller Zee S2. Den går bra i noen uker etter restart for så å slutte og svare på WEB, HSTouch og HomeSeer mobile (android). Alle eventene ser ut til å virke normalt. Noen som har en ide om hva det kan være som er problemet? Siter
ZoRaC Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 Svarer den på ping? Hvis du logger på med SSH og kjører «top» når den henger, er det noe som bruker opp alle ressurser? Hvilken versjon av HomeSeer? Siter
Petter Skrevet 8. mai 2019 Forfatter Skrevet 8. mai 2019 Svarer på ping. Ikke prøvd SSH. Vet ikke hvordan jeg gjør det. Versjon HS3 ZEE S2 Edition 3.0.0.531 Siter
ZoRaC Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 23 minutter siden, Petter skrev: Ikke prøvd SSH. Vet ikke hvordan jeg gjør det. Hvordan du kobler til er beskrevet her (trinn 1-3): https://helpdesk.homeseer.com/article/209-update-to-mono-5-12 Standard brukernavn/passord: login as: homeseer password: hsthsths3 Det kan også være greit å kjøre den Mono-oppdateringen som beskrives over. Ta backup først! Siter
Petter Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Skrevet 9. mai 2019 Takker for svarte, men jeg har et problem: Har endret systempassordet og skrevet det ned, men det nedskrevne er feil så jeg får ikke logget meg inn og det er vel ikke noen mulighet til å få endret passordet på noen måte? Siter
Moskus Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 Nei, det tror jeg dessverre ikke. Er Zee2'en din hjemme? Hvilke plugins kjører du på den? Siter
Petter Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Skrevet 9. mai 2019 Ja, den er hjemme. Kjører: EasyTrigger, Harmony Hub og RFXCOM Siter
Moskus Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 ... OK, ingen med noen kjente utfordringer på Linux, dessverre. Oppdatert til siste versjon av HS3? Siter
ZoRaC Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 4 timer siden, Petter skrev: Takker for svarte, men jeg har et problem: Har endret systempassordet og skrevet det ned, men det nedskrevne er feil så jeg får ikke logget meg inn og det er vel ikke noen mulighet til å få endret passordet på noen måte? Antar du kan gjøre det på vanlig Linux-måte med skjerm og tastatur tilkoblet: https://itsfoss.com/how-to-hack-ubuntu-password/ Ellers, send en e-post til HomeSeer support. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.