Arne Johnny Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 Fikke ett par vanvittige linjer i loggen i HS3. det som jeg ikke liker er at brukernavn og passord står i klartekst, men også lisens id'en. Ip adressen øverst er min mobil som har installert HSmobile og Hs touch. Noen andre som har opplevd dette og hva i alle verden er dette for noe? Meldingen ser slik ut: Siter
ZoRaC Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 HSTouch er ukryptert og det der ligner veldig på de data jeg har sett med wireshark... Hvorfor den har logget dette og hva det betyr har jeg ingen formening om. Siter
Moskus Skrevet 14. mai 2019 Skrevet 14. mai 2019 Tipper det er HS Mobile som har gitt den meldingen i loggen. HStouch data er riktignok ikke kryptert internt, men den bruker ikke webserveren. Det gjør HS mobile. Siter
Arne Johnny Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Skrevet 14. mai 2019 Var det jeg hadde en mistanke om og ja. Men antar at det ikke oppleves som noe annet en lokal logging ergo ikke så veldig farlig?Det som jeg synes var pussig ( kanskje tilfeldig) at en zwave lås låste seg og en en zwave rele slo seg av uten videre og at det hadde blitt trigget et delayed event om noe ungrouping av philips hue lamper, på omtrent samme tidspunktSent from my iPhone using Tapatalk Siter
Arne Johnny Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Skrevet 14. mai 2019 Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.