GAS Skrevet 14. mai 2019 Skrevet 14. mai 2019 For de som ikke har søkt enda er det påtide da det er slutt på denne støtten snart. Tok 4 dager fra jeg søkte om støtte til den var godkjent. Greit med 6-700 for en søknad som tar 2min. Siter
bjornepappa Skrevet 14. mai 2019 Skrevet 14. mai 2019 Eg brente meg på å søke før eg var "ferdig" med alle tiltak. Hadde ikkje fått med meg at alle tiltak måtte søkast om samla og fekk blankt avslag. Klaga der eg forklarte at det var utvidelse av eksisterande system, men det var ikkje grunn god nok...? Siter
GAS Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Skrevet 14. mai 2019 Skulle gjerne hatt noen heatit termostater men de blir nok en annen gang å uten støtte da denne støtten blir avviklet 1.juni Siter
Dennis87 Skrevet 14. mai 2019 Skrevet 14. mai 2019 Står veldig tydelig at man bare kan søke en gang så lurt å samle opp så mye som mulig før man sender av gårde søknaden. Veldig greit å sette seg ned å bruke ca 30 minutt på å samle opp alt av kvitteringer og støtte før det er stopp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.