aleks Skrevet 14. mai 2019 Skrevet 14. mai 2019 Er det noen som har satt opp annen AI (spaker, kommando etc) enn Alexa og Google home. Bruker Alexa ptt, og regner med den ikke blir skrudd av over natten. På samme tid ser jeg det finnes et drøssevis av prosjekter for å bruke AI til dette ved bruk av mikrofon og høyttalere. Kanskje noen har erfaring og disse kan være mer intelligente og integrerbare enn de som kjøpes i butikken? (pluss lokal kontroll) Siter
daniel.h.iversen Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Jeg kjører en del forskjellige AI-algoritmer til automatisk styring og deteksjon. Da er det sensorer og kameraer som er input. Men du tenkte vel kanskje mer på mikrofon som input, og der finnes også forskjellige alternativer. Det er et Python bibliotek som er veldig enkel å sette opp, som jeg har testet litt. (Kommer ikke på navnet akkurat nå) Siter
slippern Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Hvor god er de lokale mtp prosessering og gjenkjenning av stemmer? Så en open source løsning som var en hybrid imellom lokal og sky.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.