Sture00 Skrevet 21. mai 2019 Del Skrevet 21. mai 2019 Sliter med å få koblet til 1000lm trådfri pærer med ConBee II. Har til nå fått opp to runde fjernkontroller og en rund dimmer fra trådfri samt 30w led driveren men ingen av pærene dukker opp. Har siste firmware på Deconz og begge pærene får jeg opp i Hue bridge. Begge pærene har jeg reset flere ganger. Noen så har bedre erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Igrek Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg hadde ikke noe problem på min side, se videoen Går til Devices/lights/add new lights. Ingenting i phoscon eller deconz? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sture00 Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Har forsøkt dette mage ganger men fant en som hadde samme problem og oppskriften er å skru lyset på, men å skru det raskere av igjen. Dette er ihvertfall tilfelle på Conbee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.