Har lyst til å invitere til en liten brainstorming ?
I huset, så er det trekt opp en Cat6 kabel fra teknisk rom til en vegg hvor planen er å få opp en touch skjerm for bruk med HStuch.
Den opprinnelige planen var å bruke en 10" android tablet som får strøm via LAN kabelen i veggen.
Status nå er at jeg ikke har kommet i gang med dette siden jeg egentlig kunne tenkt meg en større skjerm.
Har i det siste vært litt skriverier her inne vedr LAN til HDMI og anbefalinger av touch skjermer.
Tanken slo meg da om kanskje det var mulig å ha en liten maskin stående i teknisk rom, og bruke LAN kabelen opp til skjermen. Men da kommer jo også problemet med strøm til skjermen, og om touch i det hele tatt fungerer via en slik løsning.
Kanskje det finnes helt andre løsninger, som jeg ikke har tenkt på?
Skjermen blir på en ganske iøynefallende plass, så må være ganske høy WAF.
Kan ikke ha en tykk, klumpete skjerm med noe USB dings stikkende ut på siden ?
Spørsmål
JohnMartin
Hei,
Har lyst til å invitere til en liten brainstorming ?
I huset, så er det trekt opp en Cat6 kabel fra teknisk rom til en vegg hvor planen er å få opp en touch skjerm for bruk med HStuch.
Den opprinnelige planen var å bruke en 10" android tablet som får strøm via LAN kabelen i veggen.
Status nå er at jeg ikke har kommet i gang med dette siden jeg egentlig kunne tenkt meg en større skjerm.
Har i det siste vært litt skriverier her inne vedr LAN til HDMI og anbefalinger av touch skjermer.
Tanken slo meg da om kanskje det var mulig å ha en liten maskin stående i teknisk rom, og bruke LAN kabelen opp til skjermen. Men da kommer jo også problemet med strøm til skjermen, og om touch i det hele tatt fungerer via en slik løsning.
Kanskje det finnes helt andre løsninger, som jeg ikke har tenkt på?
Skjermen blir på en ganske iøynefallende plass, så må være ganske høy WAF.
Kan ikke ha en tykk, klumpete skjerm med noe USB dings stikkende ut på siden ?
Noen som har noe lurt å foreslå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.