Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en z-wave termostat. Tenkte først på termostat fra Heatit, men har hørt endel blandede erfaringer. Noen som har en formening om et produkt som er robust? 

Skrevet

Jeg har en HeatIt v1 (og kjøpte nettopp 3 til). Veldig fornøyd med den etter 2 år i drift. :) valgte å kjøpe 3 til i stedet for den nye 2fx pga de varierende tilbakemeldingene den har fått...

• 1 måned senere...
Skrevet

Litt på siden av trådstarters spørsmål: Hvordan oppdaterer dere FW? Jeg sliter med å få lagt til Heatit med Homey, men har ikke oppdatert dem så det kan jo være det som er grunnen...

Skrevet
38 minutter siden, Mosemann skrev:

Litt på siden av trådstarters spørsmål: Hvordan oppdaterer dere FW? Jeg sliter med å få lagt til Heatit med Homey, men har ikke oppdatert dem så det kan jo være det som er grunnen...

Brukar HomeSeer, så har null og niks peiling på Homey. Men i HomeSeer er det ein eigen Z-wave-tab. Og naturleg nok må fw-oppgradering då skje etter at termostaten er lagt til nettverket,

image.thumb.png.2dd779e4080c3bee7e258908ab57bffe.png

Skrevet
11 timer siden, Mosemann skrev:

Jeg gjorde nettopp dette selv og brukte Z-Wave PC Controller til det. Fungerte utmerket.

Skrevet

Jeg kjører SmartThings, og her er HeatIt ikke å anbefale. Prøvd med diverse DH, lagt til , ekskludert , resatt flere ganger.

Er forøvrig så langt den eneste komponenten jeg har som er "vrien"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.